Translate

2013. november 13., szerda

Arcfestés, mely már nem is annyira idegen számomra...



Az elmúlt hétvégén egy olyan feladatom akadt, amelyet még nem nagyon csináltam. De kihasználtam a lehetőséget, arcfestéssel próbálkoztam egy szülinapi bulin. Eleinte féltem tőle ( kicsit amatőr vagyok ebben a festési technikában), de miután láttam, hogy a gyerekeknek ezzel örömet tudok okozni, felbátorodtam. A gyerekek- még ha kis időre is- belebújhattak kedvenc hősük, állatuk szerepébe. 
Sok élménnyel gazdagodtam és remélem, hogy sok ilyen lehetőségem lesz még. Köszönöm szépen a meghívást!!

Szívesen látlak máskor is!

Fanny

2 megjegyzés:

  1. Láttam én is az újabb "alkotásaidat".Nagyon jók lettek és valóban a piciknek óriási élmény lehetett!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. Igen, nagyon élvezték. :)

    VálaszTörlés